Saturday, February 12, 2011

assalamualaikum..hye korunkk..

haaa...semalam,mase aku duk belek2 album lame..terdetik plak ati nk upload pic dolU2..hehe...
skali tgk pic..wowww...
2 kali tgk..wowooowww...
3 kali tgk...ok..upload..ngeh3..
tp seyes pic ni mmg pic lame...mase aku xdek lagi tu..
pape pon korang tgk la kenangan abadi mama ngan abah aku ni...
ni mama ngan mak cor..kuruskan mama aku mase ni..jeles2..nape la ank die yg sorang ni x ikut mama..haishh..

abah ngan ank2 buau die...means sepupu aku la..adehh..

maka termetrailah janji..(btol ke aku eja ni???ngee..maen bedal je)

abah ngah nervous kot..hehe

mama ngan makcik2 aku kot..ntah..x kenal sgt..hehe

haaa...berdebar bole..ngee...

abah ngan pak teh aku..haishh..lao aku mude2 dulu..mmg boleh jatuh cinta ngn abah...ensem kot.hehehe

teka sape ni?????lao tuan punyer bdn tw aku upload ni..abih la aku,kene kejar 1 kg kot..hehe

::Aku terima nikahnya...::

1 comment:

  1. salam....

    pics lama yg penuh dengan kenangan...:)

    *comel yg pakai spek tuu.:)

    **folo ur blog..

    ReplyDelete