Friday, February 11, 2011

::AkU @ GuiTaR @ LiA::

aku ngan mokcu aku ade hobi bru tw..ngeee~~...lao org pegang gitar..mesti maen kan???at least 2 , 3 buah lagu layan jek..tp aku ngan mokcu aku ni...hobi lain ckit..dpt gitar je..."Jom bergmbor"hahaha....
Dan dgn ini..aku persembahkan...
jeng..jeng..jeng...
                                                        ::aiyak..tetibe adeq fizi pon ade jgk::


                                                                  ::muncung pon bole::


                                                                      :: Lia jamalia::


                                                                      ::guitar oh guitar::


                                                                            ::peace::

::jom layan lagu anak itik tokwi..hahaha::


::aku ngn mokcu ak kire ok lg la...tgk sepupu aku ni..aiyakk...poning oden ahh..comel giler gitar..hahaha::

~buktinyer~
::ahaks..comel la ming..ngeee~~eh2..mksud ak gitar tu comel..haha::

No comments:

Post a Comment